Ma Jumelle (My Twin)

00:57

Assalamualaikum.

Bonjour! Hai. 

Sebenarnya i dilahirkan tak dak la kembar. Tapi nak buat cmna la kan ada pulak muka yang iras-iras dgn i. Haha... Tak tau plak la sama kat mana. Tapi zaman sekolah menengah dolu-dolu ada la kembar tapi dengan kawan laki. Bukan disebabkan muka kami yang sama tapi perangai yang sama. Pelik-pelik. Tapi yang skrg ni memang ramai la yang cakap serupa. Siap konpius-konpius lagi. Her name is Nor Adila Bt Mohammed Basheer. Well actually, she is practical student in my office. She such a nice and humble person.


Member beriya2 nak snap dgn Dato Chong Wei. hahaha...

Dari hari pertama dia daftar diri kat opis ni ramai yang cakap muka dia sama dengan i. I tak percaya la. Jauh beza sangat2 la kami ni. Mula-mula tu jarang la bercakap dengan dia. Biasa la i ni kan pemalu. Bukan sombong ok. Hahaha... So, bila dah mengenal hati budi masing-masing (eei...geli dengan ayat ni) kami agak rapat la sekarang. Banyak la yang dia cerita time dia lapor diri kat sini. Ramai yang panggil dia Nazirah. Kadang-kadang Tiz (Bukan nama sebenar). Huahua... Bila kami berjalan berdua ramai yang tegur termasuk la pak cik guard tanya "Adik beradik ka ampa dua ni?" Eventhough orang yang tak dikenali pon cakap sama sampai la kami mengadap cermin. Mana la sama. Ish2... Adakah mata kami berdua terpele'ot or mata orang lain?


Tak sama kn? Mmg sah la mata dorg tu terpele'ot. (Pedulikan muka aku yang mcm hape je. Burok! Sedap lagik Batang Burok. Huh...)

Jusque là


My Instagram