Au Revoir Mes Meilleurs Amis. (~,_~,)

02:09

Assalamualaikum...
Bonjour! 


From my instax photo. Ben, me, Dila, Shue and Min.

This year is the year I lost my very very good colleagues. This year, I've lost three of my best friend. 1st, Min. Then, unexpected exchange Shue then followed by Ben. Min sambung belajar. Shue pulak ditukarkan secara tiba-tiba. Dan Sekarang Ben. Ben dapat kerja kat MPSP in the same position like in KOMTAR. Tapi MPSP lebih dekat dengan rumah dia dan peluang dia untuk diserap masuk ke MPSP sangat la tinggi berbanding di KOMTAR. Berbeza dengan Min dan Shue, aku still boleh jumpa dengan Shue. Min plak, kami taklah terlalu rapat. And yes, i will losing my very best buddy in this year too. Dila, bakal mendirikan rumahtangga tahun ini juga. Semua dah tinggalkan aku. Baru semalam je aku kenal dan rapat dengan dorang. Macam baru semalam je aku dan dorang stayback sampai mata lebam-lebam. Sekelip mata je dorang dah pergi. Terasa sedih dan sayu sangat. Bukan aku tak rapat dengan kawan-kawan sekerja yang lain. Tapi dorang ni spesel sebab kami je la geng yang belom kahwin yang sangat rapat la. We could talk anythings, anytimes at anywheresss. Just like Oprah Winfrey said, 
  
"Lots of people want to ride with you in the limo, but what you want is someone who will take the bus with you when the limo breaks down."

Yup. Thats true! Tapi dorang la kawan-kawan bukan sahaja akan naik bus dengan aku tapi sanggup tolak limo beramai-ramai, kalau tu la caranya nk hidupkan limo aku tu. Seperti ramai yang tahu, Ben ni hero aku. Penyelamat aku masa aku perlukan dia masa aku ada masalah dengan mamat sewel.  Eventhough dia dah ada gf, tapi sanggup tolong aku berlakon jadi 'bf' aku. Kiranya skandal aku la. (Without any feeling towards each other!) Tiada lagi panggilan 'si cantik' untuk aku lagi lepas ni. Shue plak hero aku jugak. Seorang yang sangat lantang dan berani. I will always trust you, no matter how they talked nonsense about u behind on your back, Shue. For me, you are the brave fighter and I'm so glad that you win the battle with 'them' even though in the end u have to walked away from us. Dila, my twin. What else can I say "losing you just like losing my the other part of my life". Thank you, guys for making my life cheerful, colorful, amazing and incredible. You all the reason i can stand for stayback DUN, Pingat and bla bla bla. You all my motivation. Thanks, guys.

Me and Ben.

My dearest Shue and Dila.


Shue & me.


Love this pic.

Dont get me wrong okay. Haha.

In memories : Ben, Min & Shu.

Ben & Min



Sekarang kawan-kawan yang single tinggallah aku, Abg rodzi dengan kawan baru, Fairuz. Kepada Min, Shue & Ben, semoga berjaya dalam karier dan tak lupakan aku sorang2 di sini. Huhu.. :'( 


Jusque là

My Instagram