Tuesday 1 January 2013

Cuti-Cuti Malaysia Extreme Part 2. (Kelate-Pahang)

Assalamualaikum....
Bonjour!

Bersambung kita lagi pasal cuti2 malaysia extreme bagi aku untuk tahun 2012. Sebenarnya dalam tahun ni saja aku p Kelantan dua kali. 1st pegi dengan rombongan Cik Kiah SUK Pulau Pinang. Best la jugak... Lagipun takde la mahal sgt kn sbb ikot rombongan. Yang kali kedua ni aku p dengan kawan2 baik untuk attend kenduri kawan baik masa belajar kat UUM. Dia orang Pahang. So, kami travel ke Kelate dlu sebab kawan kat Kelate tu ajak naik kereta dia. So, kami pun decided ke Kelate dlu. Tak silap aku masa tu 27 April. Memang gila travel la aku ni. :D

Si Asiah bersama keta kudanya...

Tenkiu, Cik Driver...

Cantikk pelamin pengantin kenn...

Oh no..mukaku...

Haruslah ber'pose' depan pelamin. Berkat2...
Cantik kn? Masa ni nak akad nikah...

Sesi luahan perasaan pengantin. Aku mcm biasa jadi cekgu kaunseling...

Bersama 'bekas' sekandel..hehehe...

Oh, jumpa sekandel baru...

So sweet ijah and hubbynya...

Sempat melawat naga chini. huahua...

Amboi..kemain lagi kak Siah kita ni.

Bersiap2 dalam keta sebab namo tambah kesemakan rumah pengantin. Tumpang toilet Naga Chini la...

Taraaa..hasil bersiap2 dalam keta... Cewahh..mna spek mata ntah? haha

Huh..Shed pakai t-shirt pekak je. Baru nk tgk kak Shed kita pakai kebaya. huahua

Kelass ko ijah... Macam Ratu Arab nengoknya...

Aku ternganga tgk ijah. Bila la turn aku plak...hahaha

Walaupun sangat penat tapi best sangat p Pahang dan Kelantan... Dah lama sangat tak jejak kaki ke sana. Bila lalu je kat Kuantan, teringat sangat masa aku dan family dok kat kuarters tentera kat Pahang... Hehe... Ape pun 'SELAMAT PENGANTIN BARU MY BESTIES, HADIJAH ANUAR'. Ok, sekian saja entry 'Cuti-cuti Malaysia Extreme Part 2.' Part yang seterusnya, on da wayzz... hehe...

Jusque là

No comments:

Post a Comment